Skocz do zawartości

Pętla na case ;|


KrS

Rekomendowane odpowiedzi

GML
w=0

 

while( w<16 )

 

{

switch(kursor)

 

{

 

case w: XsoundPlay(_sound[w]) break;

 

}

 

}

Z tym, że ta pętla będzie się wykonywać ciąąągle i zamrozi ci grę.

więc:

GML
w=0

 

while( w<16 )

{

switch(kursor)

 

{

 

case w: XsoundPlay(_sound[w]) break;

 

}

if ( jakiś warunek )

{

break; // musisz "wyłamać" się z pętli

}

}

coś takiego? ;]

Z resztą ten kod jest bezsensu, napisz co chciałbyś osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...