KrS Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Siemka mam Taki broblem z Pętla na case'ach może ktos to ogarnie...z góry dzieki ;) GML w=0 switch(kursor) { while( w<16 ) { case w: XsoundPlay(_sound[w]) break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 GML w=0 while( w<16 ) { switch(kursor) { case w: XsoundPlay(_sound[w]) break; } } Z tym, że ta pętla będzie się wykonywać ciąąągle i zamrozi ci grę. więc: GML w=0 while( w<16 ) { switch(kursor) { case w: XsoundPlay(_sound[w]) break; } if ( jakiś warunek ) { break; // musisz "wyłamać" się z pętli } } coś takiego? ;] Z resztą ten kod jest bezsensu, napisz co chciałbyś osiągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Fakt. Kod nie ma najmniejszego sensu. Taki kod zrobi dokładnie to samo: GML XsoundPlay(_sound[kursor]); Domyślam się, że nie o to ci chodziło więc lepiej opisz dokładnie co chcesz zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się