Skocz do zawartości

Efekt strrzału


szpaq99

Rekomendowane odpowiedzi

strzał:

view_angle+=(-5)+random(10)

step:

if view_angle > 0

view_angle-=0.1

iv view_angle < 0

view_angle+=0.1

 

i już masz telepanie, a takto mozesz dodac ogien z lufy, smugi po kulach,iskry i inne historie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka. Ale mam taki kod w Drawie :

 

GML
draw_sprite_ext(Spr_Hud_1,image_index,220,430,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5);

draw_sprite_ext(Spr_Hud_2,image_index,100,441,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5);

draw_sprite_ext(Spr_Hud_2,image_index,460,441,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5);

draw_sprite_ext(Spr_Health_1, image_index, 117, 460, hp/100, image_yscale, 0, image_blend, 0.5 );

draw_sprite_ext(Spr_Health_2, image_index, 480, 460, czas/100, image_yscale, 0, image_blend, 0.5 );

 

Co zrobić żeby podążał on za ekranem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że to co napisał Pan wyżej masz wrzucić jako argumenty x i y funkcji draw_sprite_ext.

 

Jak to działa?

x i y jak zapewne wiesz określają gdzie ma być rysowany sprite.

Zmienne view_xview[0] i view_yview[0] przechowują pozycję viewa. Więc jeśli dodasz te wartości do x i y to w wyniku będzie rysowane w pozycji x i y viewa nie całego rooma :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...