szpaq99 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Siema GmClan'owicze. Wiecie jak można zrobić efekt strzału jakiś np. zatelepanie ekranem. Podajcie różne propozycje efektu strzału. Kto da najlepszy efekt strzału to będzie w creditsach, a jak by podał kod to by było jeszcze bardziej miodzio xD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 strzał: view_angle+=(-5)+random(10) step: if view_angle > 0 view_angle-=0.1 iv view_angle < 0 view_angle+=0.1 i już masz telepanie, a takto mozesz dodac ogien z lufy, smugi po kulach,iskry i inne historie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 To mi starczy wygrałeś dzięki D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Sorka. Ale mam taki kod w Drawie : GML draw_sprite_ext(Spr_Hud_1,image_index,220,430,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5); draw_sprite_ext(Spr_Hud_2,image_index,100,441,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5); draw_sprite_ext(Spr_Hud_2,image_index,460,441,image_xscale,image_yscale,0,image_blend,0.5); draw_sprite_ext(Spr_Health_1, image_index, 117, 460, hp/100, image_yscale, 0, image_blend, 0.5 ); draw_sprite_ext(Spr_Health_2, image_index, 480, 460, czas/100, image_yscale, 0, image_blend, 0.5 ); Co zrobić żeby podążał on za ekranem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 GML view_xview[0] + odleglosc_x_od_lewego_gornego_rogu view_yview[0] + odleglosc_y_od_lewego_gornego_rogu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Dodam, że to co napisał Pan wyżej masz wrzucić jako argumenty x i y funkcji draw_sprite_ext. Jak to działa? x i y jak zapewne wiesz określają gdzie ma być rysowany sprite. Zmienne view_xview[0] i view_yview[0] przechowują pozycję viewa. Więc jeśli dodasz te wartości do x i y to w wyniku będzie rysowane w pozycji x i y viewa nie całego rooma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Platyna ja o tym wiedziałem gdzie to wrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Jestem z ciebie dumny :P Nie każdy by wiedział. Wolałem dopisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się