kubal09 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Cześc że tak powiem ! Jak zrobic coś takiego: Komunikat od gry: "Podaj imię:" Ty wpisujesz. I to imię można potem w grze zobaczyc. Proszę o pomoc. Pzdr. Kubal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 GML name=get_string("Podaj imię:",""); I teraz w zmiennej name masz imię. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A jak zrobic aby można było wpisywac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ja pierniczę. Dałem ci kod który wyświetla okienko z zapytaniem o imię i zapisuje je do zmiennej. W tym okienku możesz wpisywać imię! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jeszcze jedna rzecz; Jak wpisze: draw_set_color(c_green) draw_text(x+48,y+5,'Imie: (name)') To chciałbym aby mi to tak pisało: I(2 sek. przerwy) M(2 sek. przerwy) I(2 sek. przerwy) E(2 sek. przerwy) : I tu wklepywało napis Jak to zrobic? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Weź że używaj tagów GML zamiast samemu kolorować składnię :/ Robisz sobie jakąś zmienną GML napis = "IMIE: "+name; Będzie ona przechowywała cały string do wypisania czyli "IMIE: twoje_imie" Robisz drugą zmienną: GML dl=0; Ona będzie określała jaka długość tamtego stringa ma być wyświetlona. I robisz jakiś alarm który co 2 sekundy zwiększa ci wartość dl o 1 aż do momentu kiedy będzie tak długi jak długość stringa napis. ALARM: GML if(dl<string_length(napis)) { dl+=1; alarm[0]=room_speed*2; } No i teraz musisz wyświetlać fragment stringa o długości dl. GML draw_text(x+48,y+5,string_copy(napis,1,dl)); Łatwo, prosto i przyjemnie. : ) EDIT: Przewidując, że sobie nie poradzisz sam to machnąłem na szybko przykładzik: https://gmclan.org/up348_11_napis.html Zawsze może jeszcze komu innemu się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się