Skocz do zawartości

Platformy


Rekomendowane odpowiedzi

Macie w tych przykładach jak zrobić te ruchome platfory . To było banalne :P . Ale jak zrobić , żeby postać jak skoczy na to to nie była z tego zwalana . Bo jak moja postać skacze to przesuwa ją .

 

Albo jak jeszcze zrobić , aby bohater był odwrócony w lewo strzelał w lewo , a jak w prawo to w prawo :)

 

Ja Ci dam "pLaTfOrMy"... //Tymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie w tych przykładach jak zrobić te ruchome platfory . To było banalne :P . Ale jak zrobić , żeby postać jak skoczy na to to nie była z tego zwalana . Bo jak moja postać skacze to przesuwa ją .

 

Albo jak jeszcze zrobić , aby bohater był odwrócony w lewo strzelał w lewo , a jak w prawo to w prawo :)

 

 

Nie wiem oco dokładni ci chodzi. Pamiętam że w black soldierze robiłem takie coś . Tylko że jest to bodajże w 4 planszy więc będziesz musiał:

-ściągnąć black soldiera

-dojść do 4 planszy

- wskoczyć na platforme

-napisać czy o takie coś ci chodzi a w tedy ja ci podam kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jak jeszcze zrobić , aby bohater był odwrócony w lewo strzelał w lewo , a jak w prawo to w prawo

Musisz zrobić coś takiego:

pocisk.direction=gracz.direction

Macie w tych przykładach jak zrobić te ruchome platfory . To było banalne . Ale jak zrobić , żeby postać jak skoczy na to to nie była z tego zwalana . Bo jak moja postać skacze to przesuwa ją .

To chyba normalne, że jak są ruchome platformy, to postać się przesuwa razem z nimi Oo.

Nie wiem oco dokładni ci chodzi. Pamiętam że w black soldierze robiłem takie coś . Tylko że jest to bodajże w 4 planszy więc będziesz musiał:

-ściągnąć black soldiera

Byś podawał rozwiązania, a nie promował swoje gry Oo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tamto co mi napisałeś z tym strzelanie w którą strone to wogule nierozumiem .

To lepiej zrozum bo to podstawy podstaw skryptowania czyli wbudowane zmienne. direction to zmienna, która określa kierunek w który jest zwrócona postać w stopniach. Jeżeli jest zwrócona w prawo to ma wartość 0, jak do góry to 90 itd. Jeżeli przed zmienną dajemy nazwę objektu to robimy odwołanie do niego, np. dając pocisk.direction, to ustalamy direction w objekcie pocisk, a gdybyśmy dali zegarek.direction, to byśmy ustalali zmienną direction objektu zegarek. To jest co do tego co jest przed znakiem równości. Po znaku równości jest nazwa zmiennej, której wartość ma przyjąć pocisk.direction, czyli postac.direction. Jeżeli postac.direction jest równe 180, to dzięki temu skryptowi, pocisk.direction też będzie miał 180. Ten kod oczywiście dajesz przy akcji naciśnięcia klawiszu strzału. I to chyba koniec tej rozprawki o podstawach GMLa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo jak jeszcze zrobić , aby bohater był odwrócony w lewo strzelał w lewo , a jak w prawo to w prawo

 

 

Jejku, jestem kompletnie załamany....

ale nie tym że tego nie umiesz---> to akurat moge zrozumieć

ale jeśli nie wiesz jakiejś rzeczy to:

-najpierw poszukaj na forum gmclan jeśli nie ma to:

- sprawdz w dziale przykłady, jeśli nie ma to:

-POSZUkaj w moim uploaderze

 

i to własnie w moim uploaderze leży sobie w spokoju Strzelanie proste .rar

Pozatym poszukanie tego przykładu nie jest trudne gdyż ściągnęło już go 109 osób

 

Tak więc nie czekaj i ściągnij

Strzelanie proste .rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...