Exigo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Zamiast się głęboko rozpisywać przedstawię problem czysto graficznie - krótko i na temat... Jak... "posegregować rysowanie" obiektów? Tzn. wszystkie kwadraciki rysują pierw daszek, potem ścianki - bez przepychania. Jakieś pomysły? ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Nie rozumiem. Jeśli to są inne obiekty to daj im inne depthy. Jeśli te same to rysuj je bądź ustawiaj w roomie w odpowiedniej kolejności. Możesz też użyć takiej fajnej opcji w edycji rooma by ci posortowało według y lub x. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 depth = 1; draw_sprite( ... ); depth = 4; draw_sprite( ... ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Najprościej - w create bloczku twórz instancję innego obiektu, która będzie miała mniejszy depth i będzie malowała daszek. Bądź inna opcja - jedna instancja obj_daszek, która będzie miała mniejszy depth i będzie malowała wszystkie daszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 depth = 1; draw_sprite( ... ); depth = 4; draw_sprite( ... ); Nie odzywaj się Pan jak nie wiesz co Pan gadasz. Wszystko co rysujemy w draw ma zawsze tego samego deptha. Deptha instancji która rysuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Hm, w sumie pomysł Dawidds'a może być. Dzięki wszystkim za fatygę. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Można także: depth= -(x+y) ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się