snaks Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Hej . pamiętacie Fire Blast Engine bylo tam takie coś że jak się myszką nakierowalo np na prawo to się przwijały niewiem jak to wytłumaczyć :) w zasięgu ekranu jest drzewo a tak naprawde room np ma wiele drzew i trzeba kierować myszką żeby znaleść np robaka chyba wiecie oco mi chodzi jak nie to ściągnijcie FireBlastEngine:) i powiedzcie wszystko ale wszystko dokładniutko bo jestem zielony w takich sprawwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 robisz obj_mouse który ma w stepie x = mouse_x; y = mouse_y; wchodzisz do rooma do zakładki view i zaznaczasz enable the use of views i visible when room starts, a w object following dajesz obiekt za którym ma lecieć myszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaks Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 not , nie chcem żeby leciała za żadnym objectem tylko za sobą :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ty rozumiesz co on ci napisał? Bo widzę że nie. Inaczej tego nie zrobisz niż na obiekcie, za którym ma podążać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaks Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 no to jak niby psichix zrobił fire blast engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Geniuszu, ściągnąłem to i zobaczyłem w opcjach rooma, że ustawione jest podążanie za obiektem Engine (jak nie wierzysz mogę dać screen). Patrzę do stepa tego obiektu a tu hmm... o dziwo obiekt, który zmienia swoją pozycję co step na pozycję myszy : O ! Chyba nikt o tym nie mówił : O ! GML x=mouse_x y=mouse_y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się