Skocz do zawartości

Sterowanie obiektem przez komputer.


Michalosik

Rekomendowane odpowiedzi

Stwórz obiekt potwór i w evencie step daj mu kod:

GML
if distance_to_object(obiekt_bohater) < 100 // 100 - odległość na jaką potwór ma reagować na Ciebie zamiast obiekt_bohater wstaw nazwę bohatera;p

{

move_towards_point(obiekt_bohater.x,obiekt_bohater.y,3) // tutaj tez tylko zamien nazwy

}

 

I gotowe :P Wyjaśniam dokładnie bo sam jestem początkujący : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie kodu podanego przez donway, byś musiał tak robić do każdego kierunku, bo obiekt może poruszać się w dowolnym kierunku. Po drugie jak chcesz żeby miał inną grafikę, to nie zmieniaj w inny obiekt tylko zmieniasz mu grafikę w odpowiednim miejscu komendą: sprite_index=NAZWASPRITE'A

Za NAZWASPRITE'A podajesz nazwe sprite w którego ma się zamienić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...