Michalosik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Proszę o jakiś kod, lub wskazówkę jak dać sztuczną mądrość komputerowi, aby sam chodził i uderzał mieczem. Jestem w tym jeszcze nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mogę dać Ci coś takiego, że gdy podejdziesz na ile tam chcesz do potworka to będzie za Tobą łaził i Cię atakował; :P chcesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalosik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 O tak. Będę Ci bardzo wdzięczny :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Stwórz obiekt potwór i w evencie step daj mu kod: GML if distance_to_object(obiekt_bohater) < 100 // 100 - odległość na jaką potwór ma reagować na Ciebie zamiast obiekt_bohater wstaw nazwę bohatera;p { move_towards_point(obiekt_bohater.x,obiekt_bohater.y,3) // tutaj tez tylko zamien nazwy } I gotowe :P Wyjaśniam dokładnie bo sam jestem początkujący : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalosik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 No! O to mi chodziło. Jeszcze raz dziękuję. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donway Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Nie ma za co ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalosik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 I jeszcze jedno: Jak zrobić, aby gdy sterowany tym kodem komputer rusza się w lewo, zmieniał się w obj_left, a jak w prawo, to w obj_right? Pomoże ktoś? : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Na podstawie kodu podanego przez donway, byś musiał tak robić do każdego kierunku, bo obiekt może poruszać się w dowolnym kierunku. Po drugie jak chcesz żeby miał inną grafikę, to nie zmieniaj w inny obiekt tylko zmieniasz mu grafikę w odpowiednim miejscu komendą: sprite_index=NAZWASPRITE'A Za NAZWASPRITE'A podajesz nazwe sprite w którego ma się zamienić. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalosik Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Dobrze, wieeelkie dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Wystarczy GML image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Mi też bardzo bardzo bardzo pomogliście! Jeśli tylko mogę dla was coś zrobić (w granicach rozsadku) piszcie na PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się