Deusald (Adamentium) Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Mam taki kod particles: GML sys1=part_system_create() part_system_draw_order(sys1,0) part_system_depth(sys1,1) typ1=part_type_create() part_type_life(typ1,25,50) part_type_gravity(typ1,0,270) part_type_direction(typ1,0,360,0,0) part_type_speed(typ1,2,2,0,0) part_type_size(typ1,1,1,0,0) part_type_orientation(typ1,0,360,0,0,0) part_type_alpha3(typ1,1,1,1) part_type_blend(typ1,0) part_type_shape(typ1,0) part_type_color_mix(typ1,16740541,16765930) emm1=part_emitter_create(sys1) part_emitter_burst(sys1,emm1,typ1,1) part_emitter_region(sys1,emm1,x+4,x+4,y+4,y+4,pt_shape_sphere,ps_distr_gaussian) Jak zrobić aby ten particles tworzył mi się na pozycji mouse_x mouse_y lub tworzył się na object1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 part_emitter_region(sys1,emm1,x+4,x+4,y+4,y+4,pt_shape_sphere,ps_distr_gaussian) podmien sobie te x i y na mouse_x,mouse_y albo object1.x, object1.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Dalej tworzy mi się na pozycji 0x i 0y. Czyli w lewym, górnym rogu ekranu. EDIT:Dobra udało mi się. Wystarczyło wpisać na końcu kod: GML part_system_position(sys1,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi