Mokrad Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jak się robi tzw. podwójny skok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 W sumie można to zrobić tak: if( kolizja_z_ziemia ) { moze_skakac = true; if( przycisk_skoku_klikniety ) skocz(); } else if( postac_spada && moze_skakac && przycisk_skoku_klikniety ) { skocz(); moze_skakac = false; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Np. tak GML //create jump=0; //step if(jump<2) { if(keyboard_check_pressed(vk_space)) { vspeed=2 //przykładowy kod na wyskok jump+=1; } } //kolizja z klockiem //twoj kod zatrzymania oraz jump=0; spóźniony ;/ kod musisz dopasowac do tego jak napisałeś "silnik" ruchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się