Skocz do zawartości

Odbieranie HP wrogowi


MeloPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak zrobić coś takiego, by ostrze przy dotykaniu obj_wróg nie raniło go non stop -1 hp (przez co 40 hp przeciwnikowi spada w parę sekund), tylko zraniło raz, żeby po zdjęciu ostrza z obj_wróg i znów położeniu go na tym obj_wrog mogło ponownie zabrać -1 hp, nie więcej, nie mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

create:

GML
time=0

 

alarm[0]

GML
time=0

 

tam gdzie masz atak

GML
if time=0

{

alarm[0]=10

obj_wrog.hp-=1 // czy jak tam masz, global.hp-=1 nie wiem jak to zrobiłeś;x

}

 

powinno działać ;x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hunter

 

Tia, ale mi nie chodzi o czas, bo przez to ostrze leżące na wrogu, nie ruszając go po ustaleniu czasu atakowałoby jednak (jeśli ustawiłbym czas na 1 sekundę) co sekundę.

 

@Znikas Niewidka

 

Zaraz sprawdzę. Może faktycznie alarm jest potrzebny. :)

 

Edit. Zastosowałem ten skrypcik, lecz mimo to ostrze leży na obj_wróg, a on przez to szybko traci health. :/

 

Atak jest w collision ostrza z obj_wróg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...