MeloPL Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam. Jak zrobić coś takiego, by ostrze przy dotykaniu obj_wróg nie raniło go non stop -1 hp (przez co 40 hp przeciwnikowi spada w parę sekund), tylko zraniło raz, żeby po zdjęciu ostrza z obj_wróg i znów położeniu go na tym obj_wrog mogło ponownie zabrać -1 hp, nie więcej, nie mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 użyj alarmów https://gmclan.org/index.php?czytajart=64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 create: GML time=0 alarm[0] GML time=0 tam gdzie masz atak GML if time=0 { alarm[0]=10 obj_wrog.hp-=1 // czy jak tam masz, global.hp-=1 nie wiem jak to zrobiłeś;x } powinno działać ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 @Hunter Tia, ale mi nie chodzi o czas, bo przez to ostrze leżące na wrogu, nie ruszając go po ustaleniu czasu atakowałoby jednak (jeśli ustawiłbym czas na 1 sekundę) co sekundę. @Znikas Niewidka Zaraz sprawdzę. Może faktycznie alarm jest potrzebny. :) Edit. Zastosowałem ten skrypcik, lecz mimo to ostrze leży na obj_wróg, a on przez to szybko traci health. :/ Atak jest w collision ostrza z obj_wróg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 GML //create hitted=0 //step if place_meeting(x,y,o_miecz) && hitted=0 { hitted=1 hp-=1 } else if !place_meeting(x,y,o_miecz) hitted=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Yay, już działa, dziękuuuuję! :D Że też na to nie wpadłem ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się