kapcior7 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 siema mam znowu pytanie... mam rakieta która sie niszczy a po niej tworzy sie obiekt, który ma w create GML promien=1 z1=make_color_rgb(255,255,117)//kolory zulte z2=make_color_rgb(255,255,94)//kolory zulte z3=make_color_rgb(253,253,0)//kolory zulte</span> step GML promien+=4; if promien>=300 instance_destroy() draw GML draw_circle_color(x,y,promien,c_yellow,c_yellow,true) draw_circle_color(x,y,promien+1,z1,z1,true) draw_circle_color(x,y,promien+2,z2,z2,true) draw_circle_color(x,y,promien+3,c_yellow,c_yellow,true) draw_circle_color(x,y,promien+4,z3,z3,true) noi mam pytanie jak wykrywac kolizje np.z obiekt dzialo bo jak klikam colizja z obj_dzialo with(other) hp-=1 to hp sie nie odejmuje prosze o pomoc ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 użyj GML collision_circle(x1,y1,radius,obj,prec,notme) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się