Skocz do zawartości

sprawdzanie kolizjii


kapcior7

Rekomendowane odpowiedzi

siema mam znowu pytanie... mam rakieta która sie niszczy a po niej tworzy sie obiekt, który ma w 

 

create

GML
promien=1

 

z1=make_color_rgb(255,255,117)//kolory zulte 

z2=make_color_rgb(255,255,94)//kolory zulte 

z3=make_color_rgb(253,253,0)//kolory zulte</span>

 

step

GML
promien+=4;

if promien>=300

instance_destroy()

 

draw

GML
draw_circle_color(x,y,promien,c_yellow,c_yellow,true)

draw_circle_color(x,y,promien+1,z1,z1,true)

draw_circle_color(x,y,promien+2,z2,z2,true)

draw_circle_color(x,y,promien+3,c_yellow,c_yellow,true)

draw_circle_color(x,y,promien+4,z3,z3,true)

 

noi mam pytanie jak wykrywac kolizje np.z obiekt dzialo bo jak klikam colizja z obj_dzialo with(other) hp-=1

 

to hp sie nie odejmuje prosze o pomoc ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...