peterz_pl Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 witam. Zapewne moje pytanie będzie banalne, ale jak zrobić, żeby global.maxhp bylo równe 100% (np 100pixeli) długości prostokąta? Chce zrobić prostokąt którego x=global.maxhp, ale po zdobyciu kolejnego levelu ta wartość wzrasta i pasek wystaje poza hud. Jeśli ktoś nie wie o co mi chodzi, zamieszczam gif: Z góry dzięki panowie... ( i panie :boxed: ) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 rysowac w wartosci paska tak : hp/maxhp*100 ? chyba ze zle rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 100% = 120 X = 40 X = (40 * 100%) / 120 X = (40 * 100/100) / 120 X = 0.(3) czyli szerokosc paska = 33.(3) ~ 33px Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peterz_pl Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 hehe.. matematyka sie klania.. :) dzieki, zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi