Skocz do zawartości

Operator Assigment Pokoje/Wiadomości


LoRd DaVeR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dawno mnie nie było dawno mnie nie było miałem dość długą przerwę z gm i mam pewien problem otóż chcę żeby obiekt w kolizji jak się naciśnie spacje to przeszło do następnego pokoju a jak jest w tym następnym pokoju to przechodzi do poprzedniego. Może pokaże kod bo w tłumaczeniu mi kiepsko idzie.

GML
keyboard_check_pressed(vk_space)

{

if (room2 = room_last)

room_goto_previous

 

if (room = LEVEL1) // tu mam problem próbowałem też if (LEVEL1 = room_exists)...i też na odwrót

room_goto_next

( 'Naciśnij klawisz F1 po więcej info Esc do wyjścia',

'Nacisne F1',

'Nacisne Esc',

'Bede grać xD')

}

a błąd jaki pokazuje w wszystkich opcjach

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 6:

if (LEVEL1 = room_exists)

 

at position 2: Assignment operator expected.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

room_goto_previous

To jest funkcja więc:

room_goto_previous();

 

I to też:

room_goto_next();

 

A to są jakieś brednie:

GML
( 'Naciśnij klawisz F1 po więcej info Esc do wyjścia',

'Nacisne F1',

'Nacisne Esc',

'Bede grać xD')

}

 

Chcesz to wyświetlić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...