Mosiek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Witam kupiłem klucz do GMa 7.0 chciałem go uruchomić ale podczas właczania GMa wyskoczył mi bład: Host/Module Communication Error. Please contact softwrap support (contact details on http://softwrap.com) Co mam zrobić aby błąd zniknął albo co mam do nich napisać bo ja nie wiem nawet czemu się to stało nawet format dysku zrobiłem mimo to błąd dalej wyskakuje pomocy !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Mośku a może masz nielegalny z użyty klucz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Formata zrobiles, lololol. Niby pisze ze cus sie nei moze z czyms polaczyc. Poszukaj na Yoyo cus na ten temat. Masz Internet wlaczony podczas rejestracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=329010 Przejdź do "Dokumentów udostępnionych" (na Windows Vista to "Dokumenty publiczne"), usuń folder "Softwrap" i plik global.sw2 a następnie reinstaluj GM-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosiek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 będę pamiętał na przyszłość teraz zrobiłem znowu formata i działa xDD aktywowałem sobie już lepiej żeby się nie zepsuło dzięki wszystkim :) a wrazie jakby się zepsuło to najpierw usunąć GMa a potem te pliki i potem zainstalować czy to nie ma znaczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się