niko13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Mam Problem ,ponieważ zrobiłem jeden objekt o nazwie object12 mam ich na planszy około 16 sa to takie male stateczki ktore maja szelac każdy ma szczelać o innej porze np 1 szczela za 6s a 2 za 19s a 3 zaluzmy ze wcale Tak jak w Warblade Prosze powiedzcie co mam zrobić w tym wypadku wszystkie statki szczelaja mi naraz :unsure: Za Odpowiedzi Dziękuje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 GML //Create alarm[0] = 1+round(random(9)) *room_speed; // Alarm0 -kod na strzal- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 GML //Create alarm[0] = 1+round(random(9)) *room_speed; // Alarm0 -kod na strzal- Kod na strzał????? Sory jestem początkujący za bardzo sie nie znam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Kod na strzał????? Sory jestem początkujący za bardzo sie nie znam :) jesli to jest tak jak warblade to w gore pocisk ma leciec to tak: pocisk = instance_create(x,y-10,o_pocisk) pocisk.direction = 90 pocisk.speed = szybkosc pocisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 kod na strzał - Tworzenie obiektu naboju. Jak masz już obiekt naboju dajesz instance_create(x,y,bullet), żeby stworzyć nabój robisz obiekt a w nim (Create): direction = 90; speed = 10; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko13 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dzięki Wszytskim za Odp zamykam oczywiście wszyscy 5/5 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi