Skocz do zawartości

Flanker Strike


igor

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Flanker Strike

 

Gatunek: shooter

 

Opis:

Lecimy radzieckim myśliwcem SU 27 Flanker i strzelamy do amerykańskich F4, F16 i śmigłowców AH-64 Apache.

Jest to demko gry nad którą pracuję już troooochę a nigdy nie mam czasu dokończyć.

 

Download: https://gmclan.org/up4426_4_flanker_strike.html

Rozmiar pliku: ok 481 kb .rar

 

Autorzy:

Programowanie: Smulu (ja)

Grafika: z internetu (animowane gify i inne)

Screeny:

 

 

flanker1_scr.jpg

 

 

 

STEROWANIE:

 

- strzałka do gory - opadanie

- strzałka do dołu - wznoszenie się

- strzałka w lewo - skręcanie w lewo

- strzałka w prawo - skręcanie w prawo

- spacja - strzelanie

 

 

WYSTĘPUJĄCE BŁĘDY:

 

- licznik punktow niereaguje

- pasek życia niereaguje

- kolizja rakiety z samolotem nie zawsze działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra nie przedstawia za dużo i nudzi się po 2 minutach gry. Ja osobiście wolałbym być amerykańskim pilotem w amerykańskim samolocie, dodaj jakiś wątek fabularny, usuń punkty i weź popraw grafikę morza i nieba, a może ktoś od czasu do czasu pogra w tę grę.

 

Ocena: 3/5

Grafika: 3/5 - za morze i niebo

Klimat: 1/5 - samoloty są z różnych lat, w latach SU-27(1980-teraz), F4(1940-50 są dwie wersje na wiki)

Grywalność: 2/5

Pomysł: 4/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lechu4444 - dzięki za uwagi. Wiem,że z różnych lat ale takie grafiki znalazłem (tymczasowe :jezor: ).

Grafiki morza nie da się poprawić. To jest podobnie jak w silniku Gadget 3D. Podłożem jest kolor tła roomu.

Można tylko grafikę nieba zmienić ale wtedy style się trochę gryzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Markar - gra jest zrobiona w GM.

W C++ zajęłaby 3 razy mniej miejsca, no może 2 razy mniej i byłaby bardziej wydajna.

Gra robiona jest na silniczku nad którym 2 lata pracuję. Będzie można na nim robić gry 2,5 D jak Wolfenstein 3D.

Pewnie przypomina Ci taki przykład,że dziad biega i omija drzewa. Tutaj masz poruszanie się po trzech osiach. Tylko jeszcze pełno bugów :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij pisać ten silnik od początku, jeśli pracujesz nad nim od początku pracy w GM. Teraz jesteś bardziej doświadczony i na pewno jest wiele rzeczy, które mógłbyś zrobić lepiej. Coś co wydaje Ci się dobre skopiujesz a to co złe napiszesz od nowa, tylko tak możesz poprawić bugi które zauważyłeś, no chyba że wiesz gdzie one są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...