igor Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Tytuł: Flanker Strike Gatunek: shooter Opis: Lecimy radzieckim myśliwcem SU 27 Flanker i strzelamy do amerykańskich F4, F16 i śmigłowców AH-64 Apache. Jest to demko gry nad którą pracuję już troooochę a nigdy nie mam czasu dokończyć. Download: https://gmclan.org/up4426_4_flanker_strike.html Rozmiar pliku: ok 481 kb .rar Autorzy: Programowanie: Smulu (ja) Grafika: z internetu (animowane gify i inne) Screeny: STEROWANIE: - strzałka do gory - opadanie - strzałka do dołu - wznoszenie się - strzałka w lewo - skręcanie w lewo - strzałka w prawo - skręcanie w prawo - spacja - strzelanie WYSTĘPUJĄCE BŁĘDY: - licznik punktow niereaguje - pasek życia niereaguje - kolizja rakiety z samolotem nie zawsze działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 hehe xD bekowa gierka xD trochę zrypane strzelanie...zrób namierzanie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Gra nie przedstawia za dużo i nudzi się po 2 minutach gry. Ja osobiście wolałbym być amerykańskim pilotem w amerykańskim samolocie, dodaj jakiś wątek fabularny, usuń punkty i weź popraw grafikę morza i nieba, a może ktoś od czasu do czasu pogra w tę grę. Ocena: 3/5 Grafika: 3/5 - za morze i niebo Klimat: 1/5 - samoloty są z różnych lat, w latach SU-27(1980-teraz), F4(1940-50 są dwie wersje na wiki) Grywalność: 2/5 Pomysł: 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 @Lechu4444 - dzięki za uwagi. Wiem,że z różnych lat ale takie grafiki znalazłem (tymczasowe :jezor: ). Grafiki morza nie da się poprawić. To jest podobnie jak w silniku Gadget 3D. Podłożem jest kolor tła roomu. Można tylko grafikę nieba zmienić ale wtedy style się trochę gryzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Gra nie jest zła. Mam nadzieję, że pełna wersja będzie dużo lepsza :) na razie 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Jeśli ta gra jest pisana w C++, lub w czymś innym to mocne: 3/5 Jeśli jest robiona w gm'ie to był taki przykład, tylko z innymi spritami, dał bym 1,5/5 licznik punktów reaguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Masz oceniać grę, a nie to, w czym była pisana, jak dobry jest autor, czy ile czasu na nią poświęcił. Gra: 3/10. Cóż, nie przypadła mi do gustu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Jeśli gra była pisana w C++, czy czymś innym, to 98% forum nie umie napisać prostego skryptu na ruch w np. lewo, w gm'ie taka gra to łatwizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igor Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 @Markar - gra jest zrobiona w GM. W C++ zajęłaby 3 razy mniej miejsca, no może 2 razy mniej i byłaby bardziej wydajna. Gra robiona jest na silniczku nad którym 2 lata pracuję. Będzie można na nim robić gry 2,5 D jak Wolfenstein 3D. Pewnie przypomina Ci taki przykład,że dziad biega i omija drzewa. Tutaj masz poruszanie się po trzech osiach. Tylko jeszcze pełno bugów :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Zacznij pisać ten silnik od początku, jeśli pracujesz nad nim od początku pracy w GM. Teraz jesteś bardziej doświadczony i na pewno jest wiele rzeczy, które mógłbyś zrobić lepiej. Coś co wydaje Ci się dobre skopiujesz a to co złe napiszesz od nowa, tylko tak możesz poprawić bugi które zauważyłeś, no chyba że wiesz gdzie one są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Lechu4444, hmmm... czyli za 2 lata wiedział by więcej, i znowu by zaczynał od początku, nie podoba mi się twój pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Słabiutko, słabiutko. Grafika: 1/5 Grywalność: 1/5 Ogółem: 1/5 Błąd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się