cysior Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Zrobiłem sobie bieganie w fighterze i mam pytanie. Jak zrobic tak, ze jeśli przestane trzymac strzałke to zmienna bieg=0 Step: GML if keyboard_check_pressed(vk_right) { bieg+=1 alarm[5]=12 } if keyboard_check (vk_right) { direct = 360 if bieg=2 { sprite_index=spr_biegnieright image_speed=1/4 if place_free(x+7,y) then x+=7 } if bieg=0 or bieg=1 { sprite_index=spr_idzieright image_speed=1/6 if place_free(x+4,y) then x+=4 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 na samym dole dopisz GML else if keyboard_check_released(vk_right) { bieg = 0; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Wielkie dzieki. Właśnie o to mi chodziło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się