Matt Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 witam, mam problem. Chce abym mogl dezaktywowac obiekty ktore aktualnie nie znajduja sie w zasiegu wzroku.bo mapy beda dlugie , i chce przyspieszyc ladowanie itp grze.prosze o szybka pomoc thx , Matt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruce Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 To ustawia się w opacjach ROOMA w zakładce view. Pogrzeb troche :D pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 mysle , ze lubisz nabijasz posty...Jak jush piszesz to prosze cie na temat jak dobrze obaj wiemy to trzeba zrobic w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 14 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 to ci sie powinno przydac instance_deactivate_all(notme) Deactivates all instances in the room. If notme is true the calling instance is not deactivated (which is normally what you want). instance_deactivate_object(obj) Deactivates all instances in the room of the given object. You can also use all to indicate that all instances must be deactivated or the id of an instance to deactivate an individual instance. instance_deactivate_region(left,top,width,height,inside,notme) Deactivates all instances in the indicated region (that is, those whose bounding box lies partially inside the region). If inside is false the instances completely outside the region are deactivated. If notme is true the calling instance is not deactivated (which is normally what you want). instance_activate_all() Activates all instances in the room. instance_activate_object(obj) Activates all instances in the room of the given object. You can also use all to indicate that all instances must be activated or the id of an instance to activate an individual instance. instance_activate_region(left,top,width,height,inside) Activates all instances in the indicated region. If inside is false the instances completely outside the region are activated. a jezeli nie chcesz sie zbytnio trudzic samemu to mozesz skorzystac z tego: instance_deactive_region(view_xview[0],view_yview[0],view_width[0],view_height[0],0,0) instance_active_region(view_xview[0],view_yview[0],view_width[0],view_height[0],1,0) nie wiem czy to jest dobrze, musisz dopasowac to do swoich potrzeb ale to powinno wygladac mniejwiecej tak jak napisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 14 Marca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 Matt: Co to za słowo "jush"? Pisz po ludzku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 14 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2006 witam , jush sobie poradzilem , ale mysle ze uzyje instance_activate_region a nie instance_ACTIVE ^^ EDIT @ranmus - jush = już - z przyzwyczajenia ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruce Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Już wiem oco chodzi... mnie tam posty nie obchodzą chce tylko pomóc... ps. możecie skasować mi posty do 0 :) Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się