Skocz do zawartości

2 pytania :o


snaks

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taką gre że chodzą i latają stwory np Fenix.

i co zrobić żeby jak chodzily i je się zastrzeli to pojawiają się znowu

 

 

leci fenix -> - - - - - - - A w tym miejscu boof....

i pojawia się znowu za pare sekund ->--------------boof

i tak wiecznie aż przejdzie się do next lv

 

 

a żeby przejść do next lv trzeba mieć np 3333 score ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką gre że chodzą i latają stwory np Fenix.

i co zrobić żeby jak chodzily i je się zastrzeli to pojawiają się znowu

 

 

leci fenix -> - - - - - - - A w tym miejscu boof....

i pojawia się znowu za pare sekund ->--------------boof

i tak wiecznie aż przejdzie się do next lv

 

 

a żeby przejść do next lv trzeba mieć np 3333 score ?

 

idź na emeryture,nie będziesz mieć pytań

 

albo daj fenixowi że jak room end czy jakoś tak w gm jest to ma x=tyle y=tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up: lol :boxed:

@ snaks: użyj alarmów

GML
//create

boom=0;

global.odrodzenie=0

alarm[0]=100

//alarm 0

boom=1

//step

if boom=1

{

global.odrodzenie=1

instance_destroy()

}

//i utworz nowy obiekt a w nim create

if global.odrodzenie=1

{

alarm[0]=100

}

//alarm 0

instance_create(x,y,o_feniks)

}

 

nie sprawdzałem to chyba jeden z łatwiejszych sposobów

 

GML
//levele

//create

lvl=1

//step

if score >=3333

{

lvl=2

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...