kordian Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Hej. Niedawno czytałem że dla optymalizacji kodu wskazane jest aby dezaktywować obiekty znajdujące się poza obszarem widzenia. znalazłem kody które można podpiąć pod obiekt widoczny na ekranie: instance_deactivate_region(-10,-10,10+view_wview,10+room_height,false,true) instance_activate_region(-10,-10,10+view_hview,10+room_height,true,true) Zastosowałem pierwszy wariant ( gdy stosuje oba pojawia się error, że zła liczba argumentów by script zadziałał). Okazuje się, że pierwsza linia kodu trwale dezaktywuje obiekty poza obszarem "view in room" zaznaczonym w roomie. Gdy view dochodzi do nich to po prostu ich nie ma. Jaki jest na to sposób? Może jakiś inny specjalnie dla kamerki z projekcją 3d (używam jej w grze, widoki w roomie mam aktywne żeby rozdzielczość i spritey nie ulegały przeskalowaniu gdy kamera przestaje być aktywna). Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się