Skocz do zawartości

male SI moba


Rekomendowane odpowiedzi

czy moglby mi ktos podac kod ktory dziala mniej wiecej tak

 

losowanie zmiennej 1 (od 0 do 2)

if zmienna 1 = 0

ruch obiektu "x" jakigos tam w lewo zalozmy o "x" ze speedem "x"

else

if zmienna 1 = 1

ruch obiektu "x" jakigos tam w prawo zalozmy o "x" ze speedem "x"

else

if zmienna 1 = 2

obiekt "x" się nie rusza

koniec warunkow

czekaj zalozmy 2 sek (chyba ze to liczone jest w klatkach to nie wiem)

powtorz cala akcje (czyli znow losuj, itd...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CREATE:

GML
zmienna_1=choose(0,1,2)

alarm[0]=2*room_speed

STEP:

GML
if (zmienna_1 = 0)

{obiekt.x + /*ileś*/4}

if (zmienna_1 = 1)

{obiekt.x + /*ileś*/5}

if (zmienna_1 = 2)

{obiekt.speed=0}

ALARM 0

GML
zmienna_1=choose(0,1,2)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sry za double posta ale jednak to niewypal nie chce powtorzyc wszystkiego probowalem wstawic petle ale to na nic bo mi sie gra scinala a tak to jak normalnie bedzie to jest ze jest losowanie zmiennej jak juz komp wylosuje zmienna to obiekt sie porusza ale nie nastepuje kolejne losowanie zeby np zmienic kierunek zatrzymac sie czy przyspieszyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...