PoxiPol Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 GML if collision_line(x,y,xprevious,yprevious,obj_wrog,obj_wrog,1 ) and b =1 { instance_destroy(); } if collision_line(x,y,xprevious,yprevious,obj_ally,obj_ally,1 ) and b =2 { instance_destroy(); } Napisalem ten kod i jestem z niego zadowolony, bo dziala jak chce. Teraz jednak mam problemik z odejmowaniem zycia : ( other w tej sytuacji nie zadziala, poniewaz kod ten mam w stepie. I need an idea plox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 A globalne zmienne? Może zadziałają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 sprawdz id obiektu najblizej punktu w ktorym pocisk jest niszczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 PawelPC - haha, dobre. copo - czyli ze GML a=instance_nearest(x,y,obj_wrog) a.hp-=10 ? da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 PawelPC - haha, dobre. czemu nie chyba że masz dużo obiektów do kolizji :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 lecz wtedy w ogole nie wydajne jest wszystko. I wlasnie mam duzo obiektow do kolizji : ). Danke copo, dziala. Lol, ze nie pomyslalem o tym wczesniej : O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi