adrianpl Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Jak zrobic go w 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 d3d_set_projection_ortho(argumenty) draw_sprite(mouse_x,mouse_y,-1,kur) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 47xxxxxxxxxxxxxxxx niedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 bo użyłeś kopiuj/wklej pewnie. -_-. Nie sądzę, żebyś dał sobię radę z 3d, jak tego nie potrafisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Kurrr.....cze może sam pomyślisz?Dam Ci taki kod "funkcja(argumenty)" i powiesz że nie działa?Nie wiem jaki kod ma Twoja gra dlatego dałem takie coś <_< GML d3d_set_projection_ortho(0,0,640,480,0) draw_sprite(cur,-1,mouse_x,mouse_y) Może sam poprawisz błędy?Nie będe włączać GMa i wyłączać.Pomyliłem argumenty w draw_sprite i tyle <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się