Skocz do zawartości

Tworzenie obiektu co jakiś czas


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm...

Tworzysz obiekt obj_cr_enemy w create tego obiektu:

alarm[0]=room_speed*islosc sekund

Tworzysz ALARM 0 i w nim piszesz:

alarm[0]=room_speed*ta sama ilosc sekund co powyzej
instance_create (x,y,nazwa objektu który ma byc utworzony);

Robisz alarm w objekcie który chcesz żeby był utworzony też Alarm0 i wnim piszesz:

instance_create (x,y,nazwa objektu który ma byc utworzony)

Wyjasnienia:

x-szerokosc romu na ktorym ma byc utworzony objekt

y-wysokosć romu na którym ma byc utworzony objekt

CO do 2:

W tym samym obj czyli obj_cr_enemy w jego create:

alarm[1]=room_speed*ta sama ilosc sekund co powyzej

Tworrzysz ALarm1 w obj_cr_enemy do niego dajesz klocek: Destroy the istance.

I w obj który ma zniknac robisz alarm1 i w nim to samo co w obj_cr_enemy

 

 

Niewiem czy to 2 działa ale warto sprubować bo mi sie niechce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Balon93: Nie sprecyzowałeś czy obiekt ma znikać i się pojawiać czy być niszczony i na nowo tworzony. Bo w pierwszym przypadku wystarczy zmieniać zmienną visible na przemian na true / false. W drugim przypadku jest już trudniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jest przykład, jak należy wykonać to Twoje pojawianie się i znikanie. Jest to najprostrzy jaki udało mi sie wymyśleć, chociaż nie jest to najlepsze rozwiązanie (aż dwa objekty). Dla siebie wykonałbym to inaczej. Ale biorąc pod uwagę, że jesteś początkującym, to zdecydowałem się na takie coś. Obejrzyj go dokładnie i dalej sam czaszkuj. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...