Balon93 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Mam sobie takiego sprites'a i chciałbym żeby np. pojawił się po 6 s. i był na ekranie 2 s. i tak w kółko. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Chodzi Tobie o object, czy tak jak napisałeś tylko o samego sprites'a, bo to dwie różne rzeczy. I wykonanie tego, też może być różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sorry jestem początkujący (ucze się od 2 dni) chodzi mi o objekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sek to chyba room_speed*4 (nie pamiętać)? Do zmiany sprita obiektu używaj sprite_index, reszta to warunki if. Poradzisz sobię z napisaniem kodu? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Mi chodzi że np. po 6 sekundach pojawi się na ekranie będzie przez 2 sekundy i zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...