Balon93 Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Mam sobie takiego sprites'a i chciałbym żeby np. pojawił się po 6 s. i był na ekranie 2 s. i tak w kółko. Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Chodzi Tobie o object, czy tak jak napisałeś tylko o samego sprites'a, bo to dwie różne rzeczy. I wykonanie tego, też może być różne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sorry jestem początkujący (ucze się od 2 dni) chodzi mi o objekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Sek to chyba room_speed*4 (nie pamiętać)? Do zmiany sprita obiektu używaj sprite_index, reszta to warunki if. Poradzisz sobię z napisaniem kodu? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Mi chodzi że np. po 6 sekundach pojawi się na ekranie będzie przez 2 sekundy i zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Hmmm... Tworzysz obiekt obj_cr_enemy w create tego obiektu: alarm[0]=room_speed*islosc sekund Tworzysz ALARM 0 i w nim piszesz: alarm[0]=room_speed*ta sama ilosc sekund co powyzej instance_create (x,y,nazwa objektu który ma byc utworzony); Robisz alarm w objekcie który chcesz żeby był utworzony też Alarm0 i wnim piszesz: instance_create (x,y,nazwa objektu który ma byc utworzony) Wyjasnienia: x-szerokosc romu na ktorym ma byc utworzony objekt y-wysokosć romu na którym ma byc utworzony objekt CO do 2: W tym samym obj czyli obj_cr_enemy w jego create: alarm[1]=room_speed*ta sama ilosc sekund co powyzej Tworrzysz ALarm1 w obj_cr_enemy do niego dajesz klocek: Destroy the istance. I w obj który ma zniknac robisz alarm1 i w nim to samo co w obj_cr_enemy Niewiem czy to 2 działa ale warto sprubować bo mi sie niechce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Za trune jak dla mnie. Dałbyś przykład? Bo tego nie kapuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Zrobie go na 21 bo zaraz musze isc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 11 Marca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Balon93: Nie sprecyzowałeś czy obiekt ma znikać i się pojawiać czy być niszczony i na nowo tworzony. Bo w pierwszym przypadku wystarczy zmieniać zmienną visible na przemian na true / false. W drugim przypadku jest już trudniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Na nowo tworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Balon: robisz najbardziej irytującą rzecz, jaką tylko zrobić można. Dostałeś kod, ale dopasować się nie chce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Nie umiem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Tutaj jest przykład, jak należy wykonać to Twoje pojawianie się i znikanie. Jest to najprostrzy jaki udało mi sie wymyśleć, chociaż nie jest to najlepsze rozwiązanie (aż dwa objekty). Dla siebie wykonałbym to inaczej. Ale biorąc pod uwagę, że jesteś początkującym, to zdecydowałem się na takie coś. Obejrzyj go dokładnie i dalej sam czaszkuj. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 I na marne pisałem ten cod:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balon93 Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Dzięki Valdemor to zrozumiałem. Teraz zobaczyłem że to jest to samo co bobo napisał. Przepraszem cię boba za trud z tym kodem ale jak dla mnie to kod jest za trudny. Musiałem to zobaczyć a potem główkować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się