Excaidium Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Ok, potrzebuję do mojej gry wprowadzić dwie rzeczy a kompletnie nie wiem jak to mam zrobić. 1. Jak mam zrobić żeby szansa na jakieś zdarzenie (Akcję) była określona jakimś procentem, np. 25%. (Wtedy zdarzenie to zostanie wykonane w jednym na cztery przypadki) 2. To jest dość skomplikowane, postaram się to wytłumaczyć najlepiej jak mogę. Kiedy zabiję przykładowo wszystkie potwory w jednym room'ie i przejdę do kolejnego to gra nie zapamięta tego i gdy z powrotem się do niego wrócę to będzie wyglądał tak jak go stworzyłem czyli nadal będą tam wszystkie potwory. Jak mam zrobić żeby system gry zapamiętał że te potwory w tym room'ie są zabite, ale nie tylko to. Najlepiej żeby zapamiętywał wszystko co tam zostało zrobione. PS: HELP!!! Głowię się nad tym od dawna i stoję w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 1. GML if (ceil(random(4))=true) then <akcja> 2. Zaznacz w room settings 'persistent'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 1.Nie używałem tego nigdy ale coś z case chyba. 2.Może użyj ini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Excaidium Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Forum Infiltrator wielkie dzięki, tego właśnie potrzebowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się