MeloPL Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Witam. Chcę zrobić coś takiego, by po kolizji z dźwignią wszystkie klocki o nazwie "przel1" znikły, a po następnej kolizji się pojawiły (oczywiście "przel1" mają znikać tak, by ich w ogóle nie było, mimo, że są solid, a po tym się pojawiać). Próbowałem robić ale ciągle coś było nie tak, pewnie o czymś zapomniałem, lub czegoś nie zauważyłem. Za pomoc będę wdzięczny. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 GML (KolizjaZdzwignia) with(przel1)visible=!visible Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Jedyne, co się dzieje, to obiekt znika, lecz mimo to dalej nie da się przez niego przejść tak, jakby go nie było. Albo nie, zapomniałem usunąć kilku skryptów step z tych przełączników, zaraz sprawdzę i napiszę, czy to działa. Edit. No, teraz, to jak się nastąpi na dźwignię, obiekt się pojawia i znika w bardzo szybkim tempie. W dodatku jak zniknie, to nie da się przez niego przejść, więc nie działa tak, jak tego oczekuję. Choć teraz chyba starczy coś dopisać do tego skryptu, no i będzie wszystko w porządku. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 GML (KolizjaZdzwignia) with(przel1) { visible=!visible solid=!solid } voila, wystarczylo sie zastanowic i postapic analogicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeloPL Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Hm, mam teraz jeden problem, o którym zapomniałem wcześniej napisać :P Chcę, żeby już po przełączeniu dźwigni, ona zmieniła animację z dzwigo1spr na dzwigc1spr. Wpisuję w zdarzeniu Key Press Space code GML if place_meeting(x,y,dzwigo1) and sprite_index = dzwigo1spr sprite_index = dzwigc1spr; if place_meeting(x,y,dzwigo1) and sprite_index = dzwigc1spr sprite_index = dzwigo1spr; Zrobiłem tak, że dźwignia się przełącza po wciśnięciu spacji, zamiast kolizji z dźwignią. Wszystko działa, oprócz animacji. Nie potrafię też tego zrobić :P Zdarzenie Key Press Space i skrypt na działanie dźwigni. GML if place_meeting(x,y,dzwigo1) with(przel1) { visible=!visible; solid=!solid; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się