ussnimitz Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 wpisałem ten kod: GML image_alpha=0.5 w create obj_drzewo Wszystko jak przechodzi to widać że jest przeźroczyste. No prawie wszystko, gracz przechodzi jakby to powiedzieć "nad nim" Co zrobić aby gracz przechodził pod nim. Edit: zapomniał bym że jeszcze miałem się spytać czy da się zrobić żeby obiekt znikał po kolozi ze spritem, a jak się nie da to jak włożyć do animacji szkieletowej obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Co zrobić aby gracz przechodził pod nim. dać mu większy depth niż drzewo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 pisz w nazwie tematu jakiego problemu dotyczy, inaczej będę kasował jak tylko zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Przykład gotowy: https://gmclan.org/up2049_11_przyklad_dzisiaj.html (PPM>Zapisz element docelowy...) :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 a jak będzie z spritem i obiektem? mam spr_szabla który jest w animacji szkieletowej i chce, żeby wróg umarł jak będzie miał z nią kolizję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się