adrianpl Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Chce żeby po kolizji z obietem była dodawana bron do kolesia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A ja chcę, żebyś nauczył się korzystać z opcji szukaj. Event kolizji z danym obiektem : GML /*zmienne będą potrzebne - aktualna bron i tablica z broniami*/ if (aktualna_bron=taka_sama_born) exit; { aktualna_bron=zebrana_broń } E: Tu odsyłam : https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 prawie gotowe ale jamam i chce zmniec bron to mi ja kasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 To w kolizji danego obiektu z bohaterem napisz: GML instance_destroy(); Lub do kodu co masz w kolizji z tamtym obiektem dopisz: GML with(dany_obiekt) {instance_destroy); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Gotowe działa z count zrobiłem za dodaje jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 sorry za doble ale inny problem nie mogę dodać broni nowej! ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object hero: Error in code at line 13: bron[ 4 ] = fist at position 14: Unknown variable fist global.fura=0 //auto global.incar1=false global.incar2=false global.unblok=false len = 15 // odległość ręki od bohatera can = true laduj = true bron[ 1 ] = colt // tworzymy listę broni bron[ 2 ] = ak47 bron[ 3 ] = mp5 bron[ 4 ] = fist active = fist // aktywna bron count = 1 //ilość broni bron = bron[ active ] /* ------------------------- colt1911 -------------------------- */ weapon_name[ colt ] = 'Colt 1911' weapon_sprite[ colt ] = spr_colt weapon_icon[ colt ] = spr_colt_icon weapon_damage[ colt ] = 25 weapon_sound[ colt ] = snd_colt_fire weapon_time[ colt ] = 10 bullet_sprite[ colt ] = spr_colt_bullet bullet_speed[ colt ] = 10 ammo_zapasowe[ colt ] = 24 ammo_wmagazynku[ colt ] = 12 pojemnosc_magazynka[ colt ] = 12 ladowanie_sound[ colt ] = snd_colt_reload ladowanie_length[ colt ] = 45 /* ------------------------- AK47 -------------------------- */ weapon_name[ ak47 ] = 'AK 47' weapon_sprite[ ak47 ] = spr_ak47 weapon_icon[ ak47 ] = spr_ak47_icon weapon_damage[ ak47] = 10 weapon_sound[ ak47 ] = snd_ak47_fire weapon_time[ ak47 ] = 5 bullet_sprite[ ak47 ] = spr_ak47_bullet bullet_speed[ ak47 ] = 15 ammo_zapasowe[ ak47 ] = 90 ammo_wmagazynku[ ak47 ] = 30 pojemnosc_magazynka[ ak47 ] = 30 ladowanie_sound[ ak47 ] = snd_ak47_reload ladowanie_length[ ak47 ] = 60 /* ------------------------- mp5 -------------------------- */ weapon_name[ mp5 ] = 'MP5' weapon_sprite[ mp5 ] = spr_mp5 weapon_icon[ mp5 ] = spr_mp5_icon weapon_damage[ mp5 ] = 15 weapon_sound[ mp5 ] = snd_mp5_fire weapon_time[ mp5 ] = 3 bullet_sprite[ mp5 ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ mp5 ] = 20 ammo_zapasowe[ mp5 ] = 45 ammo_wmagazynku[ mp5 ] = 15 pojemnosc_magazynka[ mp5 ] = 15 ladowanie_sound[ mp5 ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ mp5 ] = 60 /* ------------------------- fist -------------------------- */ weapon_name[ fist ] = 'Fist' weapon_sprite[ fist ] = spr_mp5 weapon_icon[ fist ] = spr_mp5_icon weapon_damage[ fist ] = 15 weapon_sound[ fist ] = snd_mp5_fire weapon_time[ fist ] = 7 bullet_sprite[ fist ] = spr_mp5_bullet bullet_speed[ fist ] = 80 ammo_zapasowe[ fist ] = 999 ammo_wmagazynku[ fist ] = 999 pojemnosc_magazynka[ fist ] = 999 ladowanie_sound[ fist ] = snd_mp5_reload ladowanie_length[ fist ] = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Zjadłeś cudzysłów weapon_name[ fist ] = "Fist" oraz bron[ 4 ] = "fist" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nie ma zmiennej którą dałeś do tablicy.Musisz dać zamiast MP5 itd. numer broni, lub nazwe proni w cudzysłowiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Jeśli jesteś początkujący to zacznij od innego sposobu...tak na na uke warunków możesz zrobić coś w styli: GML //create bron='ak47' //step: if keyboard_check_pressed(ord('1')) then bron='ak47' if keyboard_check_pressed(ord('2')) then bron='m4' if bron='ak47' then instance_create(gracz.x,gracz.y,ak47) if bron='m4' then instance_create(gracz.x,gracz.y,m4) /* a zabieranie hp etc se sam napisz xD jak dla mnie @UP sposób jest najłatwiejszy */ //P.S: Pisałem szybko.Mogą być błędy</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 mam robione na przykładzie. ale tera inny błąd jak biorę mp5 to jak przejadę na inna bron to mi ak47 pokazuje. zrobiłem że dodaje "count +=1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się