Skocz do zawartości

zimiana i przeladowanie broni


adrianpl

Rekomendowane odpowiedzi

To w kolizji danego obiektu z bohaterem napisz:

GML
instance_destroy();

 

Lub do kodu co masz w kolizji z tamtym obiektem dopisz:

GML
with(dany_obiekt) {instance_destroy);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za doble ale inny problem nie mogę dodać broni nowej!

 

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Create Event

for object hero:

 

Error in code at line 13:

bron[ 4 ] = fist

 

at position 14: Unknown variable fist

 

 

global.fura=0 //auto
global.incar1=false
global.incar2=false
global.unblok=false
len = 15 // odległość ręki od bohatera

can = true
laduj = true

bron[ 1 ] = colt // tworzymy listę broni
bron[ 2 ] = ak47
bron[ 3 ] = mp5
bron[ 4 ] = fist

active = fist // aktywna bron
count = 1 //ilość broni
bron = bron[ active ]

/* -------------------------  colt1911 -------------------------- */
weapon_name[ colt ] = 'Colt 1911'
weapon_sprite[ colt ] = spr_colt
weapon_icon[ colt ] = spr_colt_icon
weapon_damage[ colt ] = 25
weapon_sound[ colt ] = snd_colt_fire
weapon_time[ colt ] = 10

bullet_sprite[ colt ] = spr_colt_bullet
bullet_speed[ colt ] = 10

ammo_zapasowe[ colt ] = 24
ammo_wmagazynku[ colt ] = 12
pojemnosc_magazynka[ colt ] = 12

ladowanie_sound[ colt ] = snd_colt_reload
ladowanie_length[ colt ] = 45

/* -------------------------  AK47 -------------------------- */
weapon_name[ ak47 ] = 'AK 47'
weapon_sprite[ ak47 ] = spr_ak47
weapon_icon[ ak47 ] = spr_ak47_icon
weapon_damage[ ak47] = 10
weapon_sound[ ak47 ] = snd_ak47_fire
weapon_time[ ak47 ] = 5

bullet_sprite[ ak47 ] = spr_ak47_bullet
bullet_speed[ ak47 ] = 15

ammo_zapasowe[ ak47 ] = 90
ammo_wmagazynku[ ak47 ] = 30
pojemnosc_magazynka[ ak47 ] = 30

ladowanie_sound[ ak47 ] = snd_ak47_reload
ladowanie_length[ ak47 ] = 60


/* -------------------------  mp5 -------------------------- */
weapon_name[ mp5 ] = 'MP5'
weapon_sprite[ mp5  ] = spr_mp5
weapon_icon[ mp5 ] = spr_mp5_icon
weapon_damage[ mp5 ] = 15
weapon_sound[ mp5 ] = snd_mp5_fire
weapon_time[ mp5 ] = 3

bullet_sprite[ mp5 ] = spr_mp5_bullet
bullet_speed[ mp5 ] = 20

ammo_zapasowe[ mp5 ] = 45
ammo_wmagazynku[ mp5 ] = 15
pojemnosc_magazynka[ mp5 ] = 15

ladowanie_sound[ mp5 ] = snd_mp5_reload
ladowanie_length[ mp5 ] = 60
/* -------------------------  fist -------------------------- */
weapon_name[ fist ] = 'Fist'
weapon_sprite[ fist  ] = spr_mp5
weapon_icon[ fist ] = spr_mp5_icon
weapon_damage[ fist ] = 15
weapon_sound[ fist ] = snd_mp5_fire
weapon_time[ fist ] = 7

bullet_sprite[ fist ] = spr_mp5_bullet
bullet_speed[ fist ] = 80

ammo_zapasowe[ fist ] = 999
ammo_wmagazynku[ fist ] = 999
pojemnosc_magazynka[ fist ] = 999

ladowanie_sound[ fist ] = snd_mp5_reload
ladowanie_length[ fist ] = 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś początkujący to zacznij od innego sposobu...tak na na uke warunków możesz zrobić coś w styli:

GML
//create

bron='ak47'

 

//step:

if keyboard_check_pressed(ord('1')) then bron='ak47'

if keyboard_check_pressed(ord('2')) then bron='m4'

 

if bron='ak47' then instance_create(gracz.x,gracz.y,ak47)

if bron='m4' then instance_create(gracz.x,gracz.y,m4)

 

/* a zabieranie hp etc se sam napisz xD jak dla mnie @UP sposób jest najłatwiejszy */

 

//P.S: Pisałem szybko.Mogą być błędy</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...