DoNcEr Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam Znalazłem kiedyś ten przykład surface i próbowałem go tak przerobić aby - bohater się obraca w lewo i prawo za pomocą (direction) a światło świeci zgodnie z jego obrotem a nie do myszki - promienie światła mają stałą długość ale mi nie wychodzi:(( chce to wykorzystać do świateł samochodu Przykład Surface surface1.GM6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 https://gmclan.org/up5400_12_surface1_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoNcEr Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 O dzięki:) sprawa długości promienia załatwiona. Umiałbyś jeszcze tak żeby nie szedł za myszką? Tak żeby wogóle myszki nie trzeba było używać. Bo zlikwiduje się tą myszkę to światło się z bohaterem nie obraca EDIT: ok z Twoich poprawek już sobie poradziłem dzięki jeszcze raz:)) SURFACE OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 nie umiesz usunąć kodu i zamienić na inny np. if keyboard_check(vk_left) {direction+=4} itd.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi