I am vader Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Cześć. Mam pytanie. Jak narysować trójkąt? To znaczy to nie takie "proste" jak to określiłem. Mamy 2 obiekty: o_detector o_panel o_detector, to jak widać, wiązka laseru. Sama gra jest w widoku platformowym. o_detector przesuwa się po mapie w pionie. I tutaj jest problem. Chcę stworzyć efekt, że ta wiązka wychodzi z o_panel konkretnie z jego środka. Czyli ma być rysowany trójkąt, którego jeden kąt jest na środku o_panel, a dwa pozostałe na górze i dole o_detector. Wygląda to mniej-więcej tak: jak widać trójkąt ma być czerwony i zamalowany w środku. Dodatkowo sam trójkąt ma być wpół przeźroczysty. Byłbym cho**rnie wdzięczny, gdyby ktoś mi pomógł to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 draw_set_color(c_red) draw_set_alpha(0.5) draw_triangle(obj_detector.x,obj_detector.y,obj_detector.x,obj_detector.y+obj_de tector.sprite_height,obj_panel.x,obj_panel.y,true) draw_set_alpha(1) draw_set_color(c_white) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dzięki. Tylko teraz jest drugi problem. Stworzyłem zmienną global.move . Jeżeli się nie naciska żadnego przycisku, zmienna ta ma wartość false, a jak naciska któryś z przycisków ruchu zmienia się w true. Kiedy o_detector dotknie gracza sprawdza, czy ta zmienna jest false, czy true. Jak true, leci w stronę gracza bomba. Zmienna działa, ale odkąd wsadziłem tę zmienną gracz się nie rusza. Postawiłem go obok detectora i jak naciskam np. strzałkę w lewo, to chociaż się nie rusza gracz, to zmienia zmienną i obrywa bombą. Poniżej info o_player'a: Ok, usunąłem, bo rozwiązałem problem. Jakimś cudem grawitacja nawalała z nowymi kodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi