Kargul Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam wszystkich którzy czytają mój temat :) Otóż chcę zaprogramować przeciwnika, który jest kulką. Kulka działa na zasadzie grawitacji podanej w FAQ. Jednak co jakiś alarm np. alarm1 porusza się w losowym kierunku itd... I oto mój problem: Alarm0 robi tak że podskakuję. Alarm1 idzie na lewo. Alarm2 idzie na prawo. I chciałbym aby w create tej kulki był kod, który sprawia że losowo alarm 0,1 lub 2 wynosi 50. I tak kulka idzie w te, idzie we wte i skacze. I jak to zrobić? Proszę o pomoc :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 alarm[random(3)] nie dziala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Poxi:Musi być chyba z zaokrągleniem. alarm[round(random(3))] = 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 alarm[floor(random(3))] = 50 Trzeba zaokrąglić w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 można chyba też jak się orientuje zrobić tak: alarm[choose(1,2,3 it)]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się