pablo1517 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Mam waaażne pytanie, jak dotąd napisałem jedną gre (możecie se obejrzeć ją wchodząc na forum www.mario.er.pl w temacie tworzenie gier) ale interesuje mnie skrócenie kodu. Chce sie dowiedzieć jak tworzyć własne funkcje. Coś jak np w kursie tworzenia przejrzystego sterowania i rekonfiguracji klawiszy "przesun(0,-7);" - tak to tam wygląda... jak stworzyć własną funkcję?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 25 Lutego 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Własne funkcje tworzy się poprzez dodanie nowego skryptu w drzewku, w katalogu Scripts. Dany skrypt wywolujesz jego nazwą, a w nawiasach podajesz argumenty. Argumenty te beda dostepna w skrypcie w drzewku pod nazwami Argument0, Argument1 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 No fajnie tyle sie domyślałem ale... skąd to ma wiedzieć że te argument1 oznacza np odległość o jaką ma sie przesunąć... może pokaż przykładowy skrypt... byłbym niesamowicie wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 skryptif argument0>0 { return <wartosc>; //Zwraca wartość } <zmienna>=skrypt; To tak w dużym skrócie =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się