Grabek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 https://gmclan.org/up4516.html tu jest przykład z którego korzystam.Jest on bardzo ciekawy i prosty polega on na tym że strzałkami obracasz view i drzewa i ściany wyglądają tak jak by były naprawdę w 3D.Jest to zrobione w ten sposób że subimage każdego objektu jest zmieniany na następny/poprzedni lecz każdemu objektowi odpowiada 71 obrazków każdy pochylony o około 5stopni.Kombinowałem jak zamienić to w kod lecz 1obrazek obracał się tylko raz o 5stopni zamiast ciągle się obracać jak trzymam strzałke. W skrócie jak zamienić 71 obrazków(każdy jest tylko obrócony o +5 stopni w stosunku do poprzedniego) na jeden obrazek który płynnie będzie się obracać podzczas trzymania strzałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 W <left> zamień all.image_index -=1 na all.image_angle +=5 w <Right> zrób analogicznie Jeszcze musisz zmienić w <Up> i <Down> image_index*5 na image_angle i jest cacy. Muszę przyznać że cholernie ciekawy przykład. Nie wpadł bym na takie rozwiązanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 też bardzo spodobał mi się ten przykład tylko właśnie te rysowanie 71 spritów jest nieciekawe :/ Wielkie dzięki Platyna! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się