Skocz do zawartości

Fake 3D-obracanie sprita


Grabek

Rekomendowane odpowiedzi

https://gmclan.org/up4516.html tu jest przykład z którego korzystam.Jest on bardzo ciekawy i prosty polega on na tym że strzałkami obracasz view i drzewa i ściany wyglądają tak jak by były naprawdę w 3D.Jest to zrobione w ten sposób że subimage każdego objektu jest zmieniany na następny/poprzedni lecz każdemu objektowi odpowiada 71 obrazków każdy pochylony o około 5stopni.Kombinowałem jak zamienić to w kod lecz 1obrazek obracał się tylko raz o 5stopni zamiast ciągle się obracać jak trzymam strzałke.

 

W skrócie jak zamienić 71 obrazków(każdy jest tylko obrócony o +5 stopni w stosunku do poprzedniego) na jeden obrazek który płynnie będzie się obracać podzczas trzymania strzałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W <left> zamień

all.image_index -=1

na

all.image_angle +=5

 

w <Right> zrób analogicznie

 

Jeszcze musisz zmienić w <Up> i <Down> image_index*5 na image_angle i jest cacy.

Muszę przyznać że cholernie ciekawy przykład. Nie wpadł bym na takie rozwiązanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...