cysior Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Jak zrobić własny "Effect"? To moje pierwsze pytanie a drugie to jak zrobic fale"uderzeniową" która zabiera hp. Z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Effect? Pewno chodzi ci o te taki Smoke, star i inne dziadostawa. Poczytaj sobie o systemach cząsteczek. Masz ładnie opisane w dokumentacji i jakiś art był na ten temat. EDIT: https://gmclan.org/index.php?wiki=category&zm=22 Artu mi się szukać nie chce. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysior Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Effect? Pewno chodzi ci o te taki Smoke, star i inne dziadostawa. Poczytaj sobie o systemach cząsteczek. Masz ładnie opisane w dokumentacji i jakiś art był na ten temat. EDIT: https://gmclan.org/index.php?wiki=category&zm=22 Artu mi się szukać nie chce. :) Jesli chodzi o fale uderzeniowa, to nie muszą to być standardowe efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ale co konkretnie chcesz osiągnąć? Pytasz jak zrobić efekt fali, czy samo to, że jakiś okrąg rośnie i jeśli się z czymś zatknie to to traci HP? Możesz zrobić obiekt fala GML CREATE: r = 0; //promień fali max_r = 100; //maksymalny rozmiar fali STEP r += 5; //promień się zwiększa if(r>max_r) instance_destroy(); I przy pomocy collision_cricle (czy jakoś tak), sprawdzasz czy okrąg o promieniu r koliduje z czymś. Wtedy zmniejszasz mu HP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się