Pawlos0991 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Mam problem. 1. Otóż zrobiłem że po zetknięciu się bohatera z dachem, dach znika, ale jak bohater się oddala to dach się nie pojawia. 2. Jak dach znika to bohater nie moze wejsc dalej do domu bo może tylko do dachu, który jest ukryty. W dachu w collision z hero mam taki kod if distance_to_object(hero) <=96 { visible = 0 } else if distance_to_object(hero) >97 { visible = 1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Są dwa wyjścia: 1. Wywal dachowi solid 2. Zamiast w kolizji wrzuć to do stepa i sprawdzaj warunek if(place_meeting(x,y,hero)) visible=0; else visible=1; Jeśli jakiś obiekt jest solidny i ma zdarzanie kolizji ustawione to te obiekty nie mogą na siebie nachodzić. GM do tego nie dopuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlos0991 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dzięki. Bardzo mi pomogłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi