marker Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Czesc :) Jest obj. hero i ma sprite poczatkowy hero_gora W stepie mam nastepujacy kodzik: if keyboard_check(vk_up) { sprite_index=hero_gora image_index=0; image_speed=1; if place_free(x,y-6) { y-=4 sprite_index=hero_gora } } hero_gora to postac, ktora ma kilka klatek no i mam problem, ze jak hero stoi, to nogi mu sie ruszaja, a jak sie przesuwa, to nogi nie ruszaja sie ;/ Kod wyglada na dobry. Czy moze ktos pomoc? Z tym, ze jak stoi, to moge sobie poradzic... if(keyboard_check_released(vk_up)) { sprite_index = hero_stoi } Ale jak sobie poradzic z tym, ze ma ruszac nogami, to nie wiem... Tylko prosze o analize kodu najpierw, bo odpowiedz typu "if(keyboard_check(vk_up)) sprite_index = hero_gora" mnie nie uszczesliwi :) Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 do keyboard_check_released dopisz image_speed = 0 a do keyboard_check - image_speed = 1 //czy iles tam :P #Edit, a to juz masz xD Skasuj z keyboard_check "image_index = 0" bo caly czas resetujesz animacje. Wsadz sobie to do released, tak zeby sie nie zatrzymywal z 'poruszajacymi sie' nogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Hehe git, pomoglo Saus ;) skasowalem im. index a do released wrzucilem im.speed = 0 :P I dziala ;) Jak dla mnie, to zamkniety ^^ Podobny problem: if keyboard_check(vk_left) && keyboard_check(vk_up) { image_speed=1; sprite_index=hero_goralewo } else { if keyboard_check_released(vk_left) && keyboard_check_released(vk_up) { sprite_index=hero_goralewo image_speed=0; } } No i ani tu ani tu nie rusza nogami :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 image_speed będzie równe 1 tylko jeśli będziesz trzymał strzałkę w lewo I prawo jednocześnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marker Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nie lewo i prawo ^^ Ale lewo i gora ;P No i przeciez trzymam, ide na ukos no ale animacja nie idzie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się