trolu122 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 > 0 pocisk przeciwnik w kolizji pocisku z przeciwnikiem powstaje krew i teraz zastanawiam sie jaki nadac jej kierunek zeby byl on realistyczny? random360 nie pasuje krew powinna leciec w kierunku pocisk.dircetion? czy pocisk.direction+180? krew bedzie psikac takim strumieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 raczej pocisk.direction+180. Z lekkim randomem w jedną lub drugą stronę. krew.direction=pocisk.direction+180-40+random(80); Bo jak ci pocisk w bebech walnie to flaki z ciebie wyskoczą, a nie wskoczą jeszcze bardziej z pociskiem. I muszą mieć lekki odprysk do zewnątrz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się