Skocz do zawartości

Particle


Rekomendowane odpowiedzi

part_type_sprite(ind,sprite,animat,stretch,random)

 

do czego są kolejne argumenty:

ind - oczywiste identyfikator typu

sprite - twój sprite

animat:

1 - cząsteczki będą odtwarzały animacje

0 - nie bedzie animacji

stretch:

czy szybkość animacji ma być dostosowana do czasu zycia cząsstki

random - losuje początkową klatkę lub zaczyna zawsze od zerowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...