PoxiPol Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Wkurzaja mnie wbudowane w Gma ksztalty particli, chcialbym robic wlasnie ksztalty particli, ale dalej uzywajac GMowego systemu, czyli emmitery itd. Jest taka mozliwosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 part_type_sprite(ind,sprite,animat,stretch,random) do czego są kolejne argumenty: ind - oczywiste identyfikator typu sprite - twój sprite animat: 1 - cząsteczki będą odtwarzały animacje 0 - nie bedzie animacji stretch: czy szybkość animacji ma być dostosowana do czasu zycia cząsstki random - losuje początkową klatkę lub zaczyna zawsze od zerowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 YeaYea! O to mi chodzilo dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się