Adios Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Mam problem ponieważ użyłem kodu GML draw_healthbar(x-10,y-25,x+20,y-15,zycie,c_black,c_red,c_green,0,true,true) i gdy odpalam grę mam zamiast postaci healthbar. Wie ktoś może co jest w tym nie tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Gdy używasz eventa draw to wtedy już sam musisz dbać o to by sprite był rysowany. Funkcja draw_sprite :) Ewentualnie draw_sprite_ext Poza tym: Zanim zapytasz sprawdź regulamin, przeczytaj FAQ i skorzystaj z wyszukiwarki. FAQ - punkt 22 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Niestety draw_sprite_ext jest w PRO. A tę funkcję draw_sprite gdzie wstawic i w tej opcji jest miejsce gdzie wybieramy sprite, a ja mam 4 sprite postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Po prostu robisz by wyświetlało sprita aktualnego, a nie konkretny obrazek. draw_sprite(sprite_index,-1,x,y); Wszystkie funkcje rysujące robimy w evencie draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adios Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ok już wszystko hasa dzienx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się