Bartek (Kamrat) Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Kieruje to pytanie do znawców. Czy ktoś próbował, a jak nie to czy instnieje możliwość wymodelowania w np. 3d studio max jakiegoś pomieszczenia, przekonwertowania modelu do GM'a i użycie go jako mapy? Potrzebuje tego wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Nie, było by to niewydajne w GM chyba że by tak przerzucić na primitivy GMa =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Łe, szkoda. A może dało by się napisać jakiś tools w c++ do budowania map dla gm'a... hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Pomieszczenia w 3D nie, ale teren oparty na siatce, można zrobić :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Phi! Wiesz co mi się udało zrobić? Wykrywanie bloków 16x16x16 za pomocą tablicy trójwymiarowej (da się taką zrobić =) Wyciąga równo 29FPS xD) kulawo to wygląda ale do FPSa się nadaje. I to chyba szczyt możliwości =D Inne sposoby na wykrywanie kolizji są praktycznie nieosiągalne =] EDIT Przykład ruchu na siatce jest w GM Scrap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się