Paqoo Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Chciałbym zrobić przesuwanie obiektów (beczek, skrzyń) w moim rpg. Zrobiłem coś z przeciąganiem ale jest problem z id, a zresztą ludzik się blokuje jak postawimy skrzynkę na nim. Dlatego trzeba mi jakiś ciekawy pomysł jak to wykonać inaczej. Powinno brać pod uwagę siatkę 32x32 i omijać obiekty solid oraz w jakiś prosty sposób działać. Ktoś potrafi coś takiego zrobić? Np przytrzymujemy prawy klawisz myszki i chwytamy i możemy przesunąć to w promieniu 128 pixeli od bohatera w siatce 32x32. Puszczamy to obiekt się tam pojawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Co w tym dziwnego O.o ? Ja tu żadnej filozofii nie widzę... :| 1. CLIENT: Jeśli gracz przesunął itemek nie dalej niż 128px od jego pierwotnej pozycji i sam jest w dystansie <=~46px, to wysyła pozycję, z której chcesz przesunąć item na pozycję, do której chcesz przesunąć item 2. SERWER: Serw sprawdza, czy na tym miejscu jest itemek, czy tam niema solida, czy gracz jest wystarczająco blisko, czy nie rzuca go za daleko, ogólnie to, co w kliencie. Jeśli tak, to wysyła do clienta info o tym, że itemek o tym id się przesunął na daną pozycję. 3. CLIENT go przesuwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Co w tym dziwnego O.o ? Ja tu żadnej filozofii nie widzę... :| 1. CLIENT: Jeśli gracz przesunął itemek nie dalej niż 128px od jego pierwotnej pozycji i sam jest w dystansie <=~46px, to wysyła pozycję, z której chcesz przesunąć item na pozycję, do której chcesz przesunąć item 2. SERWER: Serw sprawdza, czy na tym miejscu jest itemek, czy tam niema solida, czy gracz jest wystarczająco blisko, czy nie rzuca go za daleko, ogólnie to, co w kliencie. Jeśli tak, to wysyła do clienta info o tym, że itemek o tym id się przesunął na daną pozycję. 3. CLIENT go przesuwa. Dawidds czy tys czasem rpg z mmo nie pomylil? Chciałbym zrobić przesuwanie obiektów (beczek, skrzyń) w moim rpg jak mozesz weź pokaz (narysuj) jak to ma wygladac, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 7 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Grałeś w Tibię? Coś takiego jak tam. Żeby nie rzucać obiektami nie wiadomo gdzie. Dajesz kursorem na obiekt. Przytrzymujesz prawym i możesz nim poruszać (obiektem). Jeśli znajduje się on w pobliżu gracza to ustawia mu solid i już nie trzyma po puszczeniu klawisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się