Matt Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 witam, mam taki problem: a wiec chce zrobic aby byla jedna globalna dla kazdego potwora: zalozmy ze to bedzie GLOBAL.ENEMYHP=20 i powiedzmy mam 3 potwory.Chce aby po uderzeniu jednego spadlo 1 hp.ale tylko tego ktorego uderzylem a nie innych tesh.Czy dla kazdego musze robic osobne hp? ;/ prosze o fast reply. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 A po co Ci globalna zmienna ? Zrób normalne zmienne a potem się odwołuj do nich w ten sposób: obiekt.zmienna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale chodzi o to ze mam powiedzmy 3 potwory "skeleton".i wtedy bedzie skeleton.zmienna=3 i po 3 zyciach wszystkie znikna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXcLiFe Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale chodzi o to ze mam powiedzmy 3 potwory "skeleton".i wtedy bedzie skeleton.zmienna=3 i po 3 zyciach wszystkie znikna! Bo nie robisz szkieletor.zmienna-=3 tylko w kolizji z uderzeniem do uderzenia dodajesz Collision z szkieletorem with(other) {zmienna-=3}; EDIT Bywa i tak :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 no to jak masz np. kolizje to dajesz nie skeleton.zmienna=x tylko other.zmienna=x edit. eXcLiFe mnie wyprzedzil :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ok dzieki wam chlopaki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się