Skocz do zawartości

podazajacy tekst


Rekomendowane odpowiedzi

chcialbym aby tekst podazal za obiektem <object5>

to jest kod jaki zazwyczaj uzywam zeby obiekt podazal:

GML
x=object5.x;

y=object5.y-23;

A to jest var zycia <object5> i draw event textu:

GML
draw_text(32,32,global.healthplayer)

chcialbym aby tekst podazal w wyznaczonym przezmnie miejsu<w sensie z screenem>

 

dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast draw_text(32,32,global.healthplayer) wstaw draw_text(object5.x,object5.y,global.healthplayer)

 

E. to były jakies polecenia z viewem tamto u góry jest złe, źle Cię zrozumiałem zobacz sobie przykład o szyfrowaniu tam jest podążanie ilości puntów za ekranem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...