Crackkk-GM Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Siema, jak zapętlić program tak, aby go nie zawiesić, lub jak zrobić tak, by zmieniać wartość zmiennej na bieżąco? (np na bieżąco dodawać, taki gamemakerowy step) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 bool doit=true; // wykonuj petle while(doit) { <odbieranie i przetworzenie komunikatow> <jesli nakazemy wyjsc z petli, to doit=false> <obliczenia i rysowanie sceny> <ewentualne zatrzymanie programu na okreslony czas (sleep(miliseconds))> } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 W delphi? nieeee robiłem tak: {....} implementation {$R *.dfm} procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); begin while True do begin zmienna := zmienna+1; end; end; end. {....} Ale nawet się nie pokazało okno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Odzielnny wątek musisz zrobić, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 A w Delphi nie można skorzystać z TTimer? Wg mnie lepiej, bo nie spowoduje zablokowania programu. Edit: @up też można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 No chyba ten timer działa na zasadzie oddzielnego wątku, więc na jedno i to samo wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Dzięki Timery. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi