trolu122 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 mam obiekt beczki nastepujący z nim problem. kiedy zabijemy przeciwnika jego resztki latają w powietrzu, jesli takowa resztka dotknie beczki to sie od niej odbija - tu wszystko jest ok. ale jesli taki kawałek lezy na ziemi i beczka spada na niego z góry to sie na nim zatrzymuje :/ beczka ma solid i pareta block, resztki w kontakcie z blockiem mają klocek bounce, beczka w kontakcie z blockiem ma vspeed=0, jak sobie z tym pioradzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Zrób żeby beczka nie miała parenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 no tak ale wtedy bohater nie bedzie mógł wskoczyc na beczke i beczki nie baddą na sobie stalyu tylko przelatywaly przez siebie :/ pomoze ktos? ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 To kopiuj kod z kolizji z blockiem i wklej do kolizji z beczką,i wklej.Logiczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Nie rób zdarzenie kolizji. Zamiast tego daj w stepie sprawdzanie place_meeting(); Gdy stworzysz zdarzenie kolizji z jakimś solidem to GM automatycznie nie dopuszcza by na siebie nachodziły, a wtedy właśnie różne takie cyrki typu "zacinanie się" się robią :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się