Bosu Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 mam tak prosty kod na tworzenie jednostek: left button na ob_prz: GML { instance_create(x+10,y+10,obj_jednostka) } i co wpisać żeby każdy kolejny obj_jednostka tworzył się o 10 pixeli obok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 a+=10; instance_create(x+a,y+10,obj_jednostka) i w Create utwórz zmienną a a=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 dzięki działa. A jeszcze takie pytanie: co wpisać aby obiekt "poszedł" tam gdzie kliknę na mapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Przeczytałeś FAQ? Tam są podstawowe informacje. Tam pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 przeczytałem i coś znalazłem ale... sposób raczej kiepski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 [CREATE] global.xx = -1; global.yy = -1; [GLOB MOUSE BUTTON] global.xx = mouse_x; global.yy = mouse_y; [STEP] if (global.xx != -1 and global.yy != -1) { if (distance_to_point(global.xx,global.yy) > 2) { move_towards_point(global.xx,global.yy,3);//tu mozesz uzyc tez mp mp_potential_step() } else { speed = 0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 działa dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się