pivot18 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Witam znowu =P Tym razem jak próbuje zrobić obiekt który tworzy się w losowym miejscu sprita To znaczy mamy sprit ______ [ } |______| I w lego miejscu (zmiennax) i (zmiennax) stworzy się inny obiekt ale nie w orinie xd tzn ustawiamy zmienną tak (zmiennax) = random(szerokosc) (zmiennay) = random(wysokosc) I w tych współrzędnych które wylosowało tworzy się obiekt... Ale to musi być przy tym obiektem! W jego spricie ______ [ } |______| Czyli NP tak random wylosował 7(zmiennax) i 0 (zmiennay) ______ [ . } |______| Bo jak robię instance_create(self.xy,self.yl,efekt) To wyskakuje błąd z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Losuj z zakresu <x - sprite_origin_x, x - sprite_origin_x + sprite_width >. Odpowiednio dla y, funkcji sobie poszukaj, są w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A nie da się łatwiej? E: Chyba mam pomysł Robi obiekt w 0,0 ekranu A ten obiekt który stworzył tam się teleportuje :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Co w tym trudnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się